fotografia de produs 360

Generați mai multe vânzări cu fotografia de produs la 360 de grade

Fotografia de produs 360º este o tendință în dezvoltare folosită de din ce în ce mai multe magazine online si care permite utilizatorului să observe produsul din toate unghiurile, oferindu-i o perspectivă completă a produsului. Chiar dacă pare puțin complicat, suntem aici pentru a vă explica că este un proces destul de simplu pe care îl puteți implementa pe platforma dvs. de comerț electronic pentru a genera mai multe vânzări. Citiți mai departe pentru a afla cum!

Ce este fotografia de produs la 360 de grade?

Pentru a rezuma, fotografia de produs la 360 de grade poate implica plasarea produsului pe o masă rotativă, rotirea lui de la stânga la dreapta și realizarea unei fotografii din orice unghi. Odată ce ați capturat toate unghiurile, puteți utiliza un instrument care anime automat imaginea. Când transformarea este finalizată, puteți descărca imaginea 360º ca GIF sau un cod pe care îl inserați în site-ul dvs. web cu ajutorul echipei de dezvoltare. Odată ajuns pe site-ul dvs., oamenii pot “trage” imaginea și pot verifica toate detaliile mici ale produsului.

Tutorial fotografie de produs 360

Pentru a începe proiectul dvs. de fotografie DIY, veți avea nevoie de un DSLR sau o cameră fără oglindă, un obiectiv cu zoom (pentru a încăpea atât produsele mici cât și cele mari în cadru – mai ales dacă aveți o diversitate de produse), un trepied, o telecomandă, echipamente de iluminat și o masă rotativă.

Începeți prin a vă așeza produsul pe placa turnantă. Odată ce produsul are poziția dorită, rotiți masa și faceți câteva fotografii de probă. Asigurați-vă că masa rotativă este stabilă și nu face produsul să se clatine, afectând rezultatul.

Continuați prin configurarea luminilor. În fotografia de produs 360 grade, este esențial să oferiți o iluminare uniformă, astfel încât softbox-ul să fie util.

Apoi, plasați camera pe un trepied în fața configurației. Măriți și asigurați-vă că lăsați puțin spațiu alb în jurul produsului. Reglați setările camerei, focalizați pe subiect și asigurați-vă că este 100% clar – dacă focalizarea nu este corectă, nu puteți face mare lucru, chiar și cu cele mai bune abilități de editare a imaginilor. Vă recomandăm să fotografiați cu 100 ISO pentru a reduce zgomotul imaginii. O deschidere îngustă va ajuta, de asemenea, să mențineți întregul produs concentrat, deoarece nu doriți ca nici o parte a subiectului să fie neclară.

Acum că configurarea produsului, luminile și setările camerei sunt bune, este timpul să setați camera în modul la distanță și să faceți câteva fotografii de testare pentru a asigura comunicarea între telecomandă și cameră.

Și acum treceți la spinning! Folosiți o bandă de măsurat și întoarceți produsul exact la aceleași intervale. Puteți începe prin a vă muta produsul cu 1 cm și a face o fotografie, apoi mișcați încet încă doi cm și faceți o altă fotografie. Faceți același lucru până când ați făcut fotografii cu o rotație completă.

Când ați terminat, importați fotografiile produselor dvs. 360 și editați-le în grup în Lightroom (sau alt software de editare a imaginilor la alegere). Când faceți retușuri foto, selectați toate imaginile și accesați modul Dezvoltare pentru a aplica modificări tuturor fișierelor, deoarece nu doriți să le editați individual.

După ce ați terminat cu retușarea foto, exportați imaginile finale și căutați o aplicație care să creeze automat animația pentru dvs. Una dintre numeroasele opțiuni pe care le veți găsi disponibile pe piață este Spinzam. Selectați-vă imaginile, încărcați-le și transformați-le într-o fotografie de produs 360.

Îndepărtarea fundalului este, de asemenea, o alternativă bună dacă nu doriți să pierdeți mult timp ajustând luminile și umbrele. Pur și simplu încărcați fotografiile în grup într-un software de eliminare a fundalului și apoi utilizați imaginile cu un fundal transparent pentru a vă crea 360 de grade în fotografia de produs.

Cum poate fotografia de produs la 360 de grade să genereze mai multe vânzări?

În comerțul electronic, imaginile sunt singurul mod în care clienții pot interacționa cu produsul. Așadar, dacă produsul dvs. are caracteristici multidimensionale, fotografia de produs la 360 de grade va permite spectatorului să interacționeze cu produsul dvs., să-l vadă din toate unghiurile și să învețe mai multe despre funcționalitatea acestuia.

Deși imaginile 2D sunt limitate, imaginile la 360 de grade și GIF-urile animate vă pot ajuta publicul să cunoască produsul, să petreacă mai mult timp pe site-ul dvs. și să vă ofere șansa de a le spune de ce produsul dvs. se potrivește cel mai bine.

Cu fotografia la 360 de grade, consumatorii pot roti produsul și pot mări anumite zone de care sunt interesați. Pentru multe companii de comerț electronic, fotografia de produs la 360 de grade va ajuta la creșterea vânzărilor și la reducerea returnărilor. Clienții vor fi siguri că își doresc produsul după ce l-au văzut din toate unghiurile, reducând returnările și costurile nedorite pentru afacerea dvs. În cele din urmă, fotografia de produs la 360 de grade va face produsele dvs. să iasă în evidență față de concurență și vă va oferi un avantaj pe piața online saturată.

În încheiere

Fotografia de produs la 360 de grade este o modalitate excelentă de a vă face produsele mai atractive și de a le prezenta clienților potențiali într-o lumină mai bună. Dacă aveți deja echipamentul de studio, mergeți mai departe și încercați-l; nu este atât de dificil pe cât pare.

Ai nevoie de ajutor de la o echipă de profesioniști? Permiteți-ne să vă ajutăm să obțineți cea mai bună fotografie de produs la 360 de grade și editare profesională a imaginilor, care vă vor ajuta să obțineți mai multe vânzări pe comerțul dvs. electronic. Luați legătura cu noi astăzi!

Similar Posts