editare foto de produs

Editare foto de produs in-house sau externalizată

Stăpânește-ți punctele forte, externalizează-ți slăbiciunile.

(Ryan Khan, Fondatorul The Hired Group)

Ce părere ai despre această idee? Ai suficient timp pentru a-ți face afacerea să prospere, sau petreci mult timp concentrându-te pe depășirea slăbiciunilor? În afacerile de fotografie, dilema dacă să externalizezi procesul de  editare foto de produs sau să o faci singur apare mai des decât ai crede.

Dacă te lupți să iei o decizie, gândește-te de ce ai decis să intri în această afacere în primul rând: ai vrut să petreci timp făcând fotografii, fiind creativ și poziționându-te ca un fotograf expert, sau ai vrut să uimești lumea cu abilitățile tale de editare foto de produs și retușare a imaginilor? Presupunem că majoritatea fotografilor și-au început afacerea pentru a urma pasiunea de a surprinde imagini uimitoare.

În acest articol, vom discuta despre avantajele și dezavantajele pentru servicii de editare foto de produs interne versus externalizate, sperând să îți fie mai ușor să iei cea mai bună decizie pentru viitorul afacerii tale de fotografie.

De ce este o idee bună să externalizați serviciile de editare foto de produs

Editare foto de produs
  • Performanțele remarcabile sunt rar realizate de o singură persoană. Lucrurile mari sunt realizate de o echipă de persoane care lucrează împreună spre același obiectiv. Și, să fim sinceri, s-ar putea să nu ai timpul fizic necesar pentru a face tot ce este necesar pentru a-ți susține afacerea de fotografie. Dacă externalizezi serviciile de editare foto de produs, vei elimina o sarcină mare de pe lista ta, astfel încât vei avea suficient timp să te dedici fotografiei, interacțiunii cu clienții și dezvoltării afacerii tale.
  • Un alt avantaj important în favoarea externalizării este că poți alege să colaborezi cu un expert specializat în editarea fotografiilor. Un expert va fi foarte flexibil în înțelegerea stilului tău și te va ajuta să acoperi nevoile de retușare a imaginilor fără a compromite identitatea ta ca fotograf. Pe de altă parte, dacă angajezi un editor foto intern, va trebui să investești timp și energie pentru a-l instrui până când îi vei putea încredința în totalitate retușarea fotografiilor tale.
  • Fiecare ședință foto este diferită, aducând noi situații și provocări legate de iluminare, așa că există multe etape în procesul de editare foto de produs pentru a ajunge la un rezultat perfect. Uneori, lista de modificări poate deveni copleșitoare: eliminarea fundalului, umbrele, balansul de alb, expunerea, contrastul, retușarea pielii, albirea dinților, redimensionarea și conversia – doar pentru a numi câteva.
  • Externalizarea editării foto de produs accelerează timpul de răspuns, asigurând astfel satisfacția crescută a clienților. Livrarea rapidă a fotografiilor de produs sau a portretelor îmbunătățește experiența clientului, crescând probabilitatea de a fi reangajat. De asemenea, delegarea editării îți permite să îți optimizezi procesele, garantând respectarea termenelor limită fără a compromite calitatea. Mai mult, acest aranjament îți oferă libertatea de a te concentra pe aspectele creative ale fotografiei și pe desfășurarea efectivă a ședinței foto, permițându-ți să îți exprimi viziunea artistică fără distrageri.

Avantajele și dezavantajele editării imaginilor in-house

editare foto de produs
  • Dacă vrei să ai un control mai mare asupra procesului creativ de editare foto de produs, ai putea lua în considerare angajarea unui editor foto intern. Deși aceasta poate părea o idee bună, amintește-ți că există avantaje și dezavantaje și în acest caz.
  • Serviciile de editare foto de produs de calitate necesită timp, așa că ține cont de acest aspect când iei o decizie și încearcă să nu compromiți calitatea, deoarece acest lucru îți va afecta reputația rapid.
  • Un aspect pozitiv al editării imaginilor intern este că ai control complet asupra proiectelor creative. De exemplu, dacă dorești ca imaginile tale să fie retușate într-un mod foarte specific, retușarea internă a imaginilor ar putea fi o idee bună.

În concluzie …

Serviciile de editare foto de produs este adesea externalizată pentru a evita sarcinile repetitive și consumatoare de timp, cum ar fi eliminarea fundalurilor, crearea măștilor, retușarea pielii sau conversia formatelor de imagine. Aceste sarcini pot fi eficient gestionate de o companie specializată, care va efectua lucrările rapid și eficient pentru tine.

A opta pentru externalizarea editării foto de produs este benefic dacă scopul tău principal este de a te concentra pe activitățile care generează profit, menținând în același timp procesele afacerii tale eficiente și cu un timp de răspuns rapid. Acest lucru nu doar că îmbunătățește satisfacția clienților, dar îți oferă și mai mult timp pentru a-ți dezvolta afacerea.

Dacă valorizezi profund procesul creativ și dorești control complet asupra fiecărui detaliu, angajarea unui editor foto intern poate fi soluția ideală pentru tine. Totuși, chiar și cu resurse interne, externalizarea sarcinilor repetitive poate elibera echipa ta pentru a se angaja în alte activități creative care aduc valoare adăugată afacerii tale.

Vrei să externalizezi editarea foto de produs unei echipe de experți? Nu ezita să ne contactezi pentru detalii.

Similar Posts