fotografie de produse

10 idei excelente de fotografie de produs pentru a crește vânzările online

Fotografia de produs joacă un rol crucial în succesul comerțului electronic. Imaginile de înaltă calitate nu numai că prezintă produsele într-un mod atractiv, ci și suscită încrederea și interesul clienților.

În acest articol, vă vom prezenta 10 idei excelente de fotografie de produs care pot ajuta la creșterea vânzărilor online. Indiferent de tipul de produse pe care le vindeți, aceste idei vă vor oferi inspirație pentru a aduce produsele în prim-plan și pentru a crea o experiență de cumpărare memorabilă.

1. Amplasați produsul într-un decor ușor de identificat

Când vorbim despre fotografie de produs, nu este vorba doar despre aspectul estetic, ci și despre impactul pe care-l are asupra sentimentelor oamenilor. Contextul în care alegeți să realizați fotografiile poate evoca emoții, transmite povești sau crea o atmosferă specifică.

Atunci când integrați produsul într-un decor relevant, îl faceți mai ușor de recunoscut și mai accesibil, permițând oamenilor să vizualizeze cum se potrivesc în viața lor sau cum le pot adăuga valoare. Creați imagini care să reflecte o tematică sau o poveste specifică legată de produs. Acest lucru poate face produsele mai memorabile.

Fotografiați produsul în mediul în care este menit să fie folosit; de exemplu, nu are sens să fotografiați echipamentul de exterior pe un fundal alb într-un studio. Ieșiți în aer liber, implicați prietenii pentru a-l folosi și veți obține imagini de produse mai captivante, care vor atrage și mai mult clienții dvs.

2. Prezentați-vă produsul în mod autentic

Unul dintre motivele principale pentru care clienții returnează produse este discrepanța dintre ceea ce văd în realitate și o fotografie de produs exagerată. Prin urmare, în ciuda eforturilor de a prezenta produsele sub cel mai favorabil unghi și iluminare, este esențial să păstrați autenticitatea. Apropiați-vă cât mai mult pentru a evidenția detaliile și asigurați-vă că procesul de retușare foto nu alterează culorile naturale și textura produsului.

Furnizați imagini de înaltă calitate ale produsului, care ilustrează produsul din mai multe perspective. Utilizați un fundal alb sau un fundal neutru și asigurați-vă că lumina este adecvată în studio pentru a evidenția produsul în mod realist

3. Fotografie de produs la 360 de grade

Într-un magazin fizic, clienții pot atinge și analiza produsele din toate unghiurile pentru a le stabili calitatea. Dar cumpărăturile online au schimbat asta în măsura în care vânzătorii trebuie să facă tot ce le stă în putere pentru a îmbunătăți interacțiunea cu produsul fără utilizarea atingerii. În acest caz, fotografia de produs la 360 de grade poate fi o soluție excelentă pentru a oferi clienților o experiență captivantă, permițându-le să interacționeze cu produsul online și să-l privească din mai multe unghiuri.

4. Creați o experiență captivantă folosind realitatea augmentată

Ceea ce nu cu mult timp în urmă părea a fi un scenariu științifico-fantastic este acum posibil datorită progreselor din realitatea augmentată. Această nouă tehnologie permite clienților să vadă produsele în medii reale folosind smartphone-urile lor. În acest fel, oamenii pot vedea cum va arăta produsul în casa lor sau cum ar putea arăta îmbrăcămintea pe ei – totul din confortul casei lor.

Realitatea augmentată este excelentă pentru obiectele mari, cum ar fi mobilierul, care este mai dificil de returnat.

5. Prezentați oameni în imaginile produselor dvs.

Oamenilor le place să-i vadă pe alții în imaginile produselor sau în conținutul comercial, ceea ce face mai ușor pentru clienți să rezoneze. Oamenii reali în situații reale sunt mai populari decât conținutul pur informativ. Peste 60% dintre oamenii din studiu sunt de acord că mărcile care prezintă oameni obișnuiți au mai multe șanse să-și înțeleagă clienții.

6. Creați un tipar de imagine folosind produsele dvs.

O modalitate fantastică de a crea o fotografie de produs interesantă și memorabilă este repetarea produsului de mai multe ori într-o imagine pentru a crea un model. Acest truc de fotografiere a produsului este relativ ușor de configurat și face un ritm frumos plăcut ochiului uman. În plus, crearea acestor tipuri de imagini vă permite să interacționați cu publicul de pe rețelele de socializare, deoarece imaginile minimaliste și curate s-au ridicat deasupra unei lumi de aglomerație și distragere excesivă.

Dacă eliminați fundalul din imagine, vă puteți juca cu diverse alte fundaluri în timpul retușării foto. De asemenea, nu trebuie să vă obosiți să creați tiparul din cameră, deoarece puteți obține întotdeauna un efect excelent cu editarea imaginii.

7. Folosiți recuzită pentru a vă pune în evidență compoziția

Elementele de recuzită pot fi o modalitate excelentă de a vă ajuta imaginile să iasă în evidență prin culori interesante, texturi și elemente complementare. Cheia este să selectați elementele de recuzită care au sens pentru produsul dvs., deoarece scopul lor este să vă sublinieze aranjamentul mai degrabă decât să vă distragă atenția de la aceasta.

8. Gândiți-vă la noi moduri de a evidenția caracteristicile produsului

În fotografia de produs, principiul „arată-mi, nu-mi spune” este mai puternic decât îți poți imagina. Găsind modalități creative de a prezenta caracteristicile produsului – în loc să le enumerați doar în descrierea produsului, puteți debloca întregul potențial al fotografiilor produselor dvs.

De exemplu, gândiți-vă la caracteristicile tehnice ale unei jachete de exterior. Puteți folosi puterea editării imaginilor și a retușului foto pentru a adăuga puțină ploaie, sugerând astfel că elementul este rezistent la apă, făcându-l alegerea evidentă pentru cei care ies în aer liber.

9. Lucrați cu un stilist de produs în timpul ședinței foto

Dacă crearea configurației perfecte, alegerea recuzitei și aranjarea atrăgătoare a acestora nu este puterea ta poți colabora oricând cu un stilist pentru a vă ajuta să obțineți o fotografie de produs uimitoare. Încercați să găsiți pe cineva care vă înțelege produsul și viziunea pentru a vă asigura o compatibilitate bună; rezultatul ar putea ajunge chiar mai bun decât credeai.

10. Experimentează cu tehnica firului de pescuit

Ai fost vreodată curios cum reușesc fotografii să creeze imagini de produse care par să plutească în aer, sfidând gravitația? Una dintre tehnicile pe care poți să le încerci în studio sau în aer liber implică folosirea unui fir subțire și transparent pentru a suspenda produsul. Ulterior, poziționează produsul pe un fundal adecvat.

În cazul în care rămân urme vizibile ale firului, acestea pot fi eliminate cu ușurință în timpul procesului de editare a imaginii.

In concluzie,

Puteți folosi multe idei pentru a vă îmbunătăți fotografia de produs, pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului cu produsele dvs. și pentru a vinde mai mult! Fotografia de produs este o muncă distractivă și provocatoare. Dar, folosind creativitatea, tehnologia și editarea imaginilor, puteți să vă distingeți de concurenți și să creați o afacere online de succes.

Dacă sunteți în căutarea unor servicii de fotografie de produs profesionale, nu ezitați să ne contactați pentru a afla cum vă putem ajuta să aduceți produsele dvs. în prim-plan și să creșteți vânzările online.

Similar Posts